2023-04-13 14:47:21

Zvanu centra speciālists/-e

CVMarket.lv klients
1000 - 1800 €/mēn. Bruto

Darba apraksts

  • Ienākošo, izejošo zvanu veikšana un reģistrēšana sistēmā.
  • Sazināšanās ar potenciālajiem klientiem, lai iepazīstinātu ar piedāvājumu.
  • Piedāvātā produkta pārzināšana un profesionāla klientu konsultēšana
  • Izvirzītā plāna izpilde (aptuveni 30 sarunas dienā).
  • Klientu vizīšu koordinēšana un vizīšu izmaiņu saskaņošana.
  • Klientu datubāzes uzturēšana un administrēšana.
  • Ikdienas atskaišu par rezultātiem sagatavošana.

Prasības kandidātiem

  • Pieredze klientu apkalpošanā un/vai zvanu centra darbā.
  • Precizitāte, atbildība un labas argumentācijas prasmes.
  • Prasme noskaidrot vajadzības un pārliecināt.
  • Uz klientu apkalpošanu orientēta personība.
  • Labas iemaņas darbā ar MS Excel un citām datu ievades sistēmām.
  • Spēja strādāt dinamiskā darba vidē un neapjukt sarežģītās situācijās.
  • Ļoti labas latviešu, krievu un labas angļu valodas zināšanas.

Uzņēmums piedāvā

  • Uzsākt un veidot karjeru dinamiskā, starptautiskā uz attīstību orientētā uzņēmumā.
  • Plašas izaugsmes iespējas.
  • Apmācības, uzsākot darbu.
  • Iespēju nopelnīt, kas būs atkarīgs no Jūsu ieguldījuma.
  • Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika.
  • Darbu darba dienās no plkst: 9.00-18.00.

     

    CV un motivācijas vēstuli latviešu valodā, lūdzam iesniegt sadaļā “PIETEIKTIES”. Jau iepriekš pateicamies par izrādīto interesi, lūdzam ņemt vērā, ka sazināsimies ar otrai kārtai izvirzītajiem kandidātiem.

    Jūsu personas dati, kas ietverti  CV un citos dokumentos, tiks saglabāti un apstrādāti personāla atlases nolūkiem. Jūsu datus mēs saglabāsim līdz izsludinātās vakances termiņa beigām vai līdz brīdim, kad atsauksiet savu peiteikumu