IPRA LT – starptautiska personāla atlases aģentūra, kas darbojas Lietuvā (International Personnel Recruitment Agency).
Mēs pastāvīgi meklējam jaunus un motivētus cilvēkus, kuri vēlas kļūt par profesionāļiem savā biznesa jomā. Mēs meklējam darbiniekus, kuri vēlas ne tikai nopelnīt, bet arī redzēt pasauli, iepazīt jaunas kultūras un veiksmīgi veidot karjeru ļoti perspektīvās biznesa nozarēs.
---
IPRA LT – международное агентство по подбору персонала, работающее в Литве (International Personnel Recruitment Agency).
Мы постоянно ищем новых и мотивированных людей, которые стремятся стать профессионалами в своей сфере. Мы ищем сотрудников, которые хотят не только зарабатывать, но и видеть мир, знакомиться с новыми культурами и успешно строить карьеру в перспективных отраслях бизнеса.
---
IPRA LT – an international personnel recruitment agency operating in Lithuania (International Personnel Recruitment Agency).
We are constantly looking for new and motivated individuals who aspire to become professionals in their field. We seek employees who are eager not only to earn but also to explore the world, discover new cultures, and build successful careers in highly promising business sectors.
Darba apraksts
"IPRA LT" – Lietuvā darbojoša personāla atlases aģentūra, kas sniedz atbalstu mūsu partneriem Latvijā augsti kvalificētu speciālistu meklēšanā. Šobrīd mēs veicam kandidātu atlasi uzņēmuma vadītāja amatam mūsu partnera uzņēmumā Jēkabpilī.
Galvenie pienākumi:
- Finanšu pārvaldība un stratēģiskā plānošana: nodrošināt uzņēmuma finanšu stabilitāti un ilgtspējīgu izaugsmi, atbildīga finanšu plūsmu un budžeta pārvaldība, izdevumu kontrole, ienākumu un peļņas prognozēšana. Piedalīšanās finanšu plānošanas un pārskatu sagatavošanas procesā, efektīvas un caurspīdīgas finanšu pārvaldības sistēmas nodrošināšana.
- Komandas vadība un darbinieku attīstība: komandas vadīšana, darbinieku motivācijas un produktivitātes paaugstināšana, profesionālās attīstības veicināšana. Efektīva uzdevumu sadales nodrošināšana un optimāla cilvēkresursu pārvaldība, lai sasniegtu uzņēmuma stratēģiskos mērķus.
- Tirgus analīze un pārdošanas stratēģiju īstenošana: tirgus tendenču uzraudzība, konkurences vides analīze un pārdošanas stratēģiju īstenošana ar mērķi palielināt uzņēmuma tirgus daļu un peļņu. Pārdošanas procesu optimizācija un augsta klientu apmierinātības līmeņa nodrošināšana.
- Attiecību vadība ar partneriem un valsts institūcijām: konstruktīvu attiecību uzturēšana ar vietējām valsts institūcijām, bankām un citiem stratēģiskajiem partneriem. Uzņēmuma interešu pārstāvēšana sarunās par līgumiem, licencēm un citiem juridiskiem jautājumiem.
- Risku vadība un atbilstība normatīvajiem aktiem: uzņēmuma risku identificēšana un pārvaldība, nodrošinot uzņēmuma darbības pilnīgu atbilstību spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem un prasībām.
- Uzņēmējdarbības procesu pilnveidošana un inovāciju ieviešana: esošo uzņēmējdarbības procesu izvērtēšana, risinājumu piedāvāšana to pilnveidošanai, inovatīvu sistēmu un tehnoloģiju ieviešana efektivitātes un konkurētspējas paaugstināšanai tirgū.
Prasības kandidātiem
- Pieredze uzņēmuma vadīšanā vai komandas līdera amatā, kā arī veiksmīga pieredze pārdošanas jomā.
- Lieliskas latviešu, krievu un/vai angļu valodas zināšanas efektīvai biznesa komunikācijai.
- Spēja patstāvīgi risināt ikdienas organizatoriskos jautājumus un profesionāli sadarboties ar dažādām iestādēm.
- Atbildīga un nopietna attieksme pret darbu, orientācija uz rezultātu un augsts profesionalitātes līmenis.
Uzņēmums piedāvā
- Plašas iespējas karjeras izaugsmei un pašrealizācijai dinamiskā un augošā uzņēmumā, kur jūsu ieguldījums tiks novērtēts.
- Visi nepieciešamie resursi darba veikšanai: korporatīvā automašīna, profesionāla apmācība un pilns biroja un darba rīku komplekts.
- Konkurētspējīgs atalgojums: no 1500 līdz 2000 eiro pēc nodokļu nomaksas, kā arī papildu bonusi, kas atkarīgi no sasniegtajiem rezultātiem.