"SINTEC UK LIMITED" ir vadošais mehānisko un elektrisko darbu uzņēmums un ir daļa no globālās SINTEC Group, kas investē, būvē, uztur un atjauno vietas, kur mēs strādājam, dzīvojam un atpūšamies. Mēs darbojamies starptautiski, un, pateicoties globālajam biroju un komandu tīklam, "SINTEC UK LIMITED" nodrošina gan nacionālo, gan starptautisko pārklājumu visās savās pamatdarbības jomās.
"SINTEC UK LIMITED" ir pietiekama finansiālā stabilitāte un tehniskā kompetence, lai īstenotu pat visizaicinošākos projektus.
"SINTEC UK LIMITED" pārstāvniecība Rīgā meklē pieredzējušu un efektīvu grāmatvedi.
Galvenie pienākumi:
- Precīza finanšu datu ievade QuickBooks sistēmā, tostarp bankas darījumi, saskaņošana, rēķini un projektu finanses.
- Algas maksājumu procesu pārvaldība, ieskaitot algu sadali pēc projektiem, bilances kontu saskaņošanu un mēneša algu aprēķinus Latvijas birojam.
- Korporatīvo kredītkaršu operāciju uzraudzība, tostarp izrakstu eksportēšana un augšupielāde uzņēmuma programmatūrā, kā arī izdevumu kontrole.
- Uzņēmuma izdevumu, piegādātāju pārskatu un aizdevumu apstrāde un saskaņošana.
- Pamatlīdzekļu uzskaites, nolietojuma un noliktavas inventarizācijas pārvaldība.
- Sadarbība ar auditoriem un atbalsta sniegšana audita procesā.
- PVN deklarāciju sagatavošana un iesniegšana vairākās valstīs.
- Finanšu pārskatu sagatavošana un iesniegšana.
- Regulāra finanšu pārskatu sagatavošana un informācijas sniegšana pēc Finanšu departamenta pieprasījuma (vadības atskaites).
- Grāmatvedības uzskaite pārstāvniecības birojam.
- Citi ar grāmatvedību saistīti uzdevumi pēc nepieciešamības.
Job description:
SINTEC UK LIMITED is a leading mechanical and electrical contractor and is a part of the Global SINTEC Group, which invests in, builds, maintains, and renews the places where we work, live, and play. We operate globally, and with its network of global teams and offices, SINTEC UK LIMITED offers national and international coverage across all of its core activities.
SINTEC UK LIMITED has the financial strength and technical expertise to undertake some of the most challenging projects.
SINTEC UK LIMITED representative office in Riga is looking for an experienced and efficient Accountant.
Key Responsibilities:
- Accurately enter financial data into QuickBooks, including bank transactions, reconciliations, invoices, and project finances
- Manage payroll processes, including project-based salary allocation, balance sheet account reconciliation, and monthly salary calculations for the Latvian office
- Oversee corporate credit card operations, including exporting and uploading statements to corporate software and monitoring expenses
- Process and reconcile company expenses, suppliers' statements, and loans
- Maintain and manage fixed asset registration, depreciation, and inventory accounting for the warehouse
- Correspond with and support auditors during audits
- Prepare and file VAT returns across multiple countries of operation
- Preparation and submission of financial statements
- Regular preparation of financial statements and provision of information at the request of the Financial Department (management accounts)
- Handle bookkeeping for the representative office
- Other ad-hoc accounting tasks