2023-04-13 14:47:21

Preču pārvaldības speciālists/-e

CVMarket.lv klients
No 1500 €/mēn. Bruto

Darba apraksts

  • Komunicēt ar iekšējiem un ārējiem piegādātājiem, nodrošinot optimālu preču un informācijas plūsmu.
  • Plānot nepieciešamo preču apjomu, sadarbībā ar Iepirkumu departamentu.
  • Risināt problēmsituācijas, kas saistītas ar loģistikas, piegādes un preču kvalitātes jautājumiem.
  • Rūpēties par dokumentu apstrādi un to pieejamību sadarbības partneriem, uzturot regulāru komunikāciju.
  • Sagatavot atskaites un analizēt preču piegādes nodaļas rezultātus.
  • Kopā ar kolēģiem paaugstināt preču piegādes procesu efektivitāti.

Prasības kandidātiem

  • Augstākā izglītība. 
  • Pieredze saistītā jomā tiks uzskatīta par priekšrocību.
  • Teicamas latviešu un ļoti labas angļu un krievu valodas zināšanas.
  • Ļoti labas komunikācijas prasmes.
  • Teicamas MS Excel lietotāja prasmes. 
  • Spēja risināt problēmsituācijas un pielāgoties mainīgai darba videi.
  • Augsta precizitāte un spēja analizēt datus, kā arī noteikt tendences.

Uzņēmums piedāvā

  • Alga 1500 EUR bruto/mēnesī.
  • Samaksa par katru papildu nostrādāto minūti.
  • Veselības apdrošināšana.
  • Apmācība pirms darba uzsākšanas.
  • Attīstības un karjeras izaugsmes iespējas.
  • Starptautiska vide - komunikācija un pieredzes apmaiņa ar citām Lidl valstīm.
  • Enerģijas lādiņam darbiniekiem birojā pieejami svaigi augļi un siltie dzērieni.
  • Visas darba vietas Lidl birojā ir ergonomiski iekārtotas.
  • Elastīgs darba dienas uzsākšanas laiks.