2023-04-13 14:47:21

Personāla vadības asistents/-e / biroja administrators/-e (uz noteiktu laiku)

Darba pienākumi:

  • asistēšana personāla vadības jautājumos (sludinājumu sagatavošana un izvietošana, dalība personāla atlasē, personāla lietvedības kārtošana atbilstoši normatīvajiem aktiem u.c.);
  • informācijas uzturēšana datubāzēs;
  • biroja ikdienas darbu vadīšana (korespondences un dokumentu aprites nodrošināšana, ienāko šozvanu un e-pastu koordinēšana, biroja uzturēšana kārtībā, komunikācija ar piegādātājiem un pakalpojumu sniedzējiem);
  • atbalsta sniegšana uzņēmuma darbiniekiem un klientiem.

Mēs sagaidām:

  • pieredzi administratīvo darbu veikšanā;
  • vēlmi paplašināt pieredzi personāla administrēšanas un vadības jomā;
  • augstāko vai nepabeigtu augstāko izglītību;
  • ļoti labas latviešu un angļu valodas zināšanas;
  • spēju patstāvīgi plānot un organizēt darbu, noteikt prioritātes;
  • komunikablu un radošu personību ar vēlmi izrādīt iniciatīvu un spēju strādāt komandā.

Mēs piedāvājam:

  • interesantu darbu starptautiskā uzņēmumā;
  • profesionālus un draudzīgus kolēģus;
  • papildu brīvdienas, veselības apdrošināšanu;
  • dāvanas īpašos dzīves brīžos;
  • darbu klātienē labiekārtotā birojā vienā no skaistākajiem Rīgas centra pagalmiem;
  • atalgojumu 1550 - 1700 EUR bruto, bonusus par sasniegtajiem rezultātiem.