2023-04-13 14:47:21
Pārdošanas speciālists/-e jaunu klientu piesaistē
VIP 1

Pārdošanas speciālists/-e jaunu klientu piesaistē

Callgear, SIA
No 1500 €/mēn. Neto
SIA "CallGear" nodrošina biznesa sakarus maziem un vidējiem uzņēmumiem Latvijā un ārvalstīs. "CallGear" ir zvanu pārvaldības rīks ar automatizācijas un integrācijas risinājumiem.
Mēs apvienojam sakarus, digitālā mārketinga un analītikas rīkus. Pievienojies "CallGear" komandai un kļūsti par starpnozaru ekspertu!
https://callgear.lv/

Tavi galvenie uzdevumi:

  • Veikt tirgus izpēti un gatavot datubāzes.
  • Veikt aukstos zvanus.
  • Kvalificēt klientus pēc (1) BANT [1] un (2) Pain-Vision-Value [2] metodoloģijām*.
  • Vadīt IT produkta demonstrāciju klātienē un tiešsaistē.
  • Gatavot komercpiedāvājumus.
  • Pildīt ikmēneša pārdošanas plānu.

Tu esi piemērots šim darbam, ja:

  • Tev piemīt iniciatīva un esi enerģiska persona.
  • Tev ir pieredze pārdošanā pa telefonu.
  • Tevi ir drosme zvanīt jauniem klientiem.
  • Tev piemīt precizitāte un rūpīga attieksme pret darba pienākumiem.
  • Tu vienmēr meklē risinājumus.
  • Esi gatavs tuvākos 6 mēnešus nenogurstoši mācīties un apgūt jaunas pārdošanas prasmes.
  • Tu brīvi komunicē latviešu valodā un pārzini kādu no svešvalodām darbam ar ārvalstu klientiem (angļu valodas prasmes tiks uzskatītas par priekšrocību).

Mēs piedāvājam:

  • Dinamisku un intensīvu ikdienas rutīnu.
  • Motivējošu atalgojumu:
    pārbaudes laikā 1300 EUR neto (1823 EUR bruto);
    pēc pārbaudes laika 1500 EUR neto (2114 EUR bruto) + BONUSI.
  • Garantētu pārdošanas kvalifikācijas celšanu.
  • Visu darbam nepieciešamo nodrošinājumu.
  • Darbu birojā no plkst. 9.00 līdz 18.00.
  • Individuālās un grupu apmācības.

Vairāk par uzņēmumu: www.callgear.lv

*BANT: profesionāla pirmā līmeņa pārdošanas kvalifikācija, kas ļauj izvērtēt klienta profilu pēc lēmuma pieņēmēja statusa, produktam piemērotiem līdzekļiem, nepieciešamības pakāpes un ieviešanas termiņiem.

*Pain-Vision-Value: profesionāla otrā līmeņa pārdošanas kvalifikācija, kas identificē klienta tehniskās vai komercproblēmas un piedāvā uz ieguvumiem orientētu risinājumu.

Citi apskatīja arī