2023-04-13 14:47:21

Loģistikas vadītājs/-a

WORKINGDAY LATVIA, SIA
3500 - 5000 €/mēn. Bruto
WorkingDay Latvijas klients – Budimex SA ir Polijas būvniecības uzņēmums. Tā stāsts aizsākās 1968. gadā. Gadu desmitiem uzņēmums ir strādājis, lai kļūtu par vienu no lielākajiem būvniecības uzņēmumiem Polijā. Šodien tā ir grupa, kas sniedz plašu pakalpojumu klāstu daudzās ekonomikas jomās.

Grupa ir stratēģisks, uzticams biznesa un valsts partneris. Grupa darbojas Polijā, Vācijā, Čehijā, Slovākijā un Latvijā. Grupa investīcijas veic vispusīgi, izmantojot 56 gadu gaitā iegūto pieredzi. Budimex ir savas laboratorijas telpas, plašs būvniecības un dzelzceļa aprīkojuma portfelis, pateicoties kuriem tas var realizēt vislielākā mēroga projektus.

Budimex biznesa pamats ir būvniecība, taču uzņēmuma piedāvājums ir daudz plašāks. Ar savu meitasuzņēmumu starpniecību Budimex grupa attīsta nacionālo elektromobiļu uzlādes infrastruktūru, stiprina valsts enerģētisko neatkarību, investējot atjaunojamās enerģijas projektos, ir līderis tērauda konstrukciju sektorā un nostiprina savu daļu objektu apsaimniekošanas un atkritumu apsaimniekošanas jomā.

Latvija ir pirmā no Baltijas valstīm, kurā Budimex SA piedāvā savus pakalpojumus. Rīgas filiāle tika atvērta 2023. gada septembrī. Uzņēmuma vietējā darbība šobrīd ir vērsta uz dzelzceļa būvniecības segmentu, kurā 2023. gada decembrī uzņēmums noslēdza stratēģisku līgumu, atklājot savu darbību šajā Eiropas daļā.

Uzņēmums savu darbību šajā reģionā uzsāk ar Eiropas mobilitātei stratēģiski nozīmīgu investīciju ieviešanu. Kā daļa no ERB RAIL konsorcija (Eiffage Génie Civil, Budimex SA, Rizzani de Eccher) uzņēmums būvē 230 kilometrus garu Rail Baltica dzelzceļa līnijas posmu, kas ir daļa no Trans-European Transport Network (TEN-T). Projekta mērķis ir izveidot ātrgaitas savienojumu starp Tallinu un Varšavu, tādējādi integrējot Baltijas valstis Eiropas dzelzceļa tīklā. Paredzamais ātrums būvējamajā posmā ir 249 km/h pasažieru pārvadājumiem un 120 km/h kravas vilcieniem. Līguma vērtība ir 3,7 miljardi eiro, un visas investīcijas ir jāpabeidz 2032. gadā.

Saistībā ar uzņēmuma mērķiem, uzņēmums savai starptautiskajai komandai aicina pievienoties Loģistikas vadītāju (Infrasturktūras būvniecība).

Loģistikas vadītājs/-a ir atbildīgs/-a par piegādes ķēdes un transportēšanas procesu koordinēšanu un uzraudzību, lai nodrošinātu materiālu, aprīkojuma un darba spēka pieejamību projektam īstajā vietā un laikā.

Pienākumi un atbildība:

  • izstrādāt visaptverošus loģistikas plānus un stratēģijas būvniecības projektiem, ieskaitot transportēšanu, inventāru un uzglabāšanu;
  • pārraudzīt būvmateriālu, aprīkojuma un izejmateriālu sagādi, piegādi un uzglabāšanu;
  • saskaņot darbu ar piegādātājiem, pārdevējiem un apakšuzņēmējiem, lai nodrošinātu savlaicīgu materiālu piegādi un pieejamību atbilstoši projekta prasībām;
  • koordinēt būvmateriālu, iekārtu un personāla transportēšanas loģistiku, ieskaitot piegādes grafiku, transportēšanas veidu organizēšanu (piemēram, kravas automašīnas, piekabes, celtņi) un loģistikas pakalpojumu sniedzēju (piemēram, pārvadātāju, ekspeditoru) vadīšanu;
  • ieviest krājumu kontroles pasākumus un sistēmas, lai izsekotu, uzraudzītu un pārvaldītu būvmateriālus un izejmateriālus. Lai veiktu regulāras krājumu pārbaudes, saskaņotu neatbilstības un uzturētu precīzu krājumu līmeņu, izlietojuma un papildināšanas uzskaiti;
  • pārvaldīt būvniecības aprīkojuma, mašīnu un transportlīdzekļu loģistiku, tostarp sagādi, izvietošanu, apkopi un izmantošanas izsekošanu. Optimizēt aprīkojuma izmantošanu un pieejamību, lai atbalstītu būvniecības darbības, vienlaikus samazinot dīkstāves un izmaksas;
  • ieviest vides pārvaldības praksi un ilgtspējības iniciatīvas loģistikas operācijās, piemēram, atkritumu samazināšanas, pārstrādes un emisiju samazināšanas pasākumus. Līdz minimumam samazināt ietekmi uz vidi, kas saistīta ar transportēšanas un materiālu apstrādes darbībām;
  • veicināt efektīvu komunikāciju un koordināciju starp projektā ieinteresētajām pusēm, tostarp projektu vadītājiem, darbuzņēmējiem, piegādātājiem un loģistikas komandām. Sniegt regulārus atjauninājumus par loģistikas aktivitātēm, progresu un problēmām, lai nodrošinātu atbilstību projekta mērķiem un prasībām;
  • uzraudzīt būvniecības projektu loģistikas izmaksas, izdevumus un budžetus. Apzināt izmaksu taupīšanas iespējas, vienoties par izdevīgiem nosacījumiem ar loģistikas pakalpojumu sniedzējiem un optimizēt loģistikas procesus, lai sasniegtu izmaksu efektivitātes un budžeta mērķus;
  • nodrošināt nepieciešamās būvniecības tehnikas pieejamību un darbību. Tas ietver nomas organizēšanu, apkopes plānošanu un aprīkojuma lietošanas izsekošanu.

Prasības:

  • vismaz 10 gadu pieredze loģistikas vadītāja/-as amatā infrastruktūras būvniecībā;
  • ļoti labas angļu valodas prasmes gan mutiski, gan rakstiski (vismaz B1), lai komunicētu ar visiem kolēģiem no Kopuzņēmuma partneru kompānijām;
  • labas latviešu valodas prasmes mutvārods un rakstos;
  • pieredze būvniecības transporta/iekārtu vadības un materiālu piegādes jomā;
  • pieredze loģistikas materiālu, tehnikas un aprīkojuma uzdevumu organizēšanā;
  • zināšanas par būvmateriālu tirgu: materiāli, darbuzņēmēji, aprīkojums;
  • prasmes darbā ar noliktavas vadības un apstrādes sistēmām;
  • līnijas projektu vadības principu pārzināšana;
  • bakalaura grāds, vēlams loģistikā, transportā vai celtniecībā;
  • vēlme bieži ceļot – projekts tiek īstenots visā Latvijas teritorijā.

Uzņēmums piedāvā:

  • iespēju iegūt profesionālo pieredzi starptautiskā uzņēmumā;
  • mēnešalgu 3500 – 5000 EUR bruto atkarībā no pieredzes un kompetencēm;
  • profesionālās izaugsmes un karjeras izaugsmes iespējas;
  • lielisku darba vidi un atbalstu darba procesā;
  • veselības apdrošināšanu no pirmās darba dienas;
  • korporatīvos un sabiedriskos pasākumus.

Lai pieteiktos, CV lūdzam sūtīt sadaļā Pieteikties!