2023-04-13 14:47:21

Lietotāja atbalsta speciālists/-e (Pirmā līmeņa)

Galvenie amata pienākumi

  • sniegt atbalstu slimnīcas darbiniekiem datortehnikas, biroja tehnikas un dažādu iekšējo slimnīcas informācijas sistēmu lietošanā;
  • pieņemt, apstrādāt slimnīcas darbinieku pieteikumu un sniegt palīdzību (attālināti - elektroniski vai telefoniski);
  • kategorizēt pieteikumus atbilstoši to svarīgumam savas kompetences ietvaros; 
  • nodrošināt slimnīcas darbinieku pieteikumu termiņu ievērošanu.

Prasības kandidātiem

  • vēlama augstākā izglītība (var būt pēdējo kursu students);
  • zināšanas IT jomā un izpratne par Help Desk funkcijām tiks uzskatīta par priekšrocību;  
  • obligātas labas komunikācijas un sadarbības prasmes; 
  • pacietība, veiksme un pieredze tikt galā ar negaidītām un nestandarta situācijām;
  • obligātas valsts valodas zināšanas un vēlamas vienas svešvalodas zināšanas,

Piedāvājam

  • darba laiku darba dienās no plkst. 8:30-16:30 (pilna slodze);
  • stabilu atalgojumu (1500 EUR Bruto) un sociālās garantijas;
  • atlaides ārstniecības pakalpojumiem pēc nostrādāta gada;
  • bezmaksas psihoemocionālo atbalstu Slimnīcas darbiniekiem;
  • darbu atsaucīgā un draudzīgā kolektīvā;
  • dinamisku darba vidi un pieredzes bagātu darba pieredzi.

Lai pieteiktos vakancei spiediet uz pogas "Pieteikties". CV un pieteikumu iespējams iesniegt elektroniski līdz 2024.gada 24. novembrim. Tālrunis informācijai 29244906.

Citi apskatīja arī