Biroja ikdienas darba organizēšana un biroja preču pasūtīšana.
Saņemtās un nosūtāmās korespondences lietvedības apstrāde.
Laipna klientu apkalpošana klātienē un uzņēmuma oficiālā e-pasta apstrāde.
Atbalsta sniegšana uzņēmuma vadībai un kolēģiem ikdienas darbā.
Dokumentu sastādīšana un noformēšana atbilstoši LR normatīvo aktu prasībām.
Informācijas aprites un dokumentu plūsmas koordinēšana starp uzņēmuma struktūrvienībām.
Biroja tehnikas uzturēšana kārtībā un saziņa ar pakalpojumu sniedzējiem.
Iekārtu izsniegšana pēc pieprasījuma un noliktavas uzturēšana.
Arhīva uzturēšana, glabāšana un uzskaite.
Prasības kandidātiem
Vismaz 2 gadu pieredze līdzīgā amatā, vēlme mācīties un apgūt jaunas zināšanas.
Izcilas komunikācijas prasmes gan mutvārdos, gan rakstiski.
Teicamas latviešu valodas zināšanas, labas svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas kā priekšrocība.
Teicamas MS Office lietošanas zināšanas un iemaņas darbā ar biroja tehniku.
Precizitāte un spēja iedziļināties informācijas un dokumentu būtībā pēc satura un prioritātes.
Pieredze apsaimniekošanas jomā tiks uzskatīta kā priekšrocība.
Uzņēmums piedāvā
Profesionālu un dinamisku darba vidi starptautiskā uzņēmuma grupā.
Iespējas profesionāli pilnveidoties, ģenerējot un ieviešot jaunas idejas darba vides, procesu pilnveidošanai.
Konkurētspējīgu atalgojumu: 1300-1500 EUR (bruto) un sociālās garantijas.
Veselības apdrošināšanu pēc 1 nostrādāta gada.
Iespējas piedalīties un pilnveidot savas iemaņas profesionālās izaugsmes kursos, apmācībās, semināros pie nozares speciālistiem.
Mūsdienīgu pamata darba vietu Mūkusalas Biznesa centrā, bezmaksas stāvvietu.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!