2023-04-13 14:47:21

KLIENTU KONSULTANTE/S ZVANU CENTRĀ

CVMarket.lv klients
800 - 1100 €/mēn. Bruto

Darba apraksts

Realizēt amata misiju:

Ātri un efektīvi veicu HoReCa klientu apkalpošanu pa tālruni. Nodrošinu kvalitatīvu pasūtījumu noformēšanu, inventāra un izbraukumu tirdzniecību dokumentu noformēšanu un uzskaiti, atbalstu HoReCa tirdzniecības pārstāvjiem.

Tavā atbildībā:

  • atbildēšana uz ienākošajiem telefona zvaniem;
  • cenu, atlaižu un sortimenta piedāvājumu sagatavošana klientiem.
  • klientu sūdzību risināšana pozitīvā veidā;
  • tiešās pārdošanas veikšana un operatīvo darbu informācijas nodošana tirdzniecības komandai;
  • produkcijas un inventāra izrakstīšana, un aktu sagatavošana;
  • izbraukuma tirdzniecības projektu plānu sastādīšana;
  • inventarizācijas atskaites izveide un uzturēšana;

Prasības kandidātiem

  • novērtēsim, ja Tev ir klientu apkalpošanas pieredze;
  • vidējo izglītību (vidējā speciālā, vidējā profesionālā);
  • precizitāti, loģisko domāšanu un augstu atbildības sajūtu;
  • spēju patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, sasniedzot noteiktus mērķus;
  • pozitīvu attieksmi, labas komunikācijas un pārdošanas prasmes;
  • labas Microsoft Excel zināšanas;
  • prasmes darbā ar mūsdienīgām tehnoloģijām un datorprogrammām.

Uzņēmums piedāvā

  • iespēju iegādāties produkciju par pievilcīgām cenām un nobaudīt produktu pirms tā nokļūšanas veikala plauktā;
  • apmācību, kas nepieciešama darba pienākumu veikšanai;
  • transporta izdevumu līdzfinansējumu jeb gultas vietu dienesta dzīvoklī, ja dzīvesvieta ir ārpus Cēsīm;
  • labus darba apstākļus, sociālās garantijas, nelaimes gadījumu apdrošināšanu;
  • atalgojumu sākot no 800 EUR  – 1100 EUR (bruto) mēnesī , atkarībā no pārdošanas rezultātu sasniegšanas;
  • darba laiku darba dienās no 09:00 līdz 18:00;
  • darba vietu Cēsīs.