LVBET ir viens no Eiropas vadošajiem azartspēļu zīmoliem un jauns licencēts sporta totalizatora un kazino pakalpojumu sniedzējs Latvijā. Pēc vairāku gadu pieredzes pasaules mērogā mēs vēlamies arī Latvijā piedāvāt jaunas kvalitātes pakalpojumus, kuru centrā ir mūsu spēlētāji.
Mēs atrodamies Latvijā un darbojamies saskaņā ar Latvijas likumdošanu, saskaņā ar licenci Nr. TI-14, kas izsniegta 2020. gadā un ko ir izsniegusi Latvijas Republikas Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcija.
Darba apraksts
Mēs meklējam pieredzējušu un uz rezultātiem orientētu VIP klientu vadītāju, kas pievienotos mūsu dinamiskajai komandai tiešsaistes kazino un sporta totalizatora nozarē. Kā VIP vadītājs jūs būsiet atbildīgs par spēcīgu attiecību veidošanu un uzturēšanu ar mūsu vērtīgajiem klientiem, nodrošinot izcilu servisu un veicinot spēlētāju lojalitāti un iesaistīšanos.
Jūsu galvenā uzmanība tiks pievērsta pirmās klases VIP pieredzes nodrošināšanai, kas palielina spēlētāju apmierinātību, vienlaikus sasniedzot biznesa izaugsmes mērķus.
Galvenie pienākumi
VIP attiecību vadība:
- Veidot un uzturēt spēcīgas attiecības ar VIP spēlētājiem, izmantojot personalizētu saziņu un regulāru iesaistīšanos.
- Darboties kā galvenajam VIP spēlētāju kontaktpunktam, ātri un profesionāli risinot viņu jautājumus, bažas un vajadzības.
Spēlētāju iesaistīšana:
- Izstrādāt un ieviest pielāgotas stratēģijas, lai palielinātu VIP spēlētāju lojalitāti un mūža vērtību.
- Uzraudzīt un analizēt spēlētāju aktivitātes, nodrošinot proaktīvu iesaistīšanos, lai samazinātu klientu atteikšanos.
Pasākumi un akcijas:
- Plānot un izpildīt ekskluzīvus VIP pasākumus gan tiešsaistē, gan bezsaistē, lai uzlabotu spēlētāju pieredzi.
- Sadarboties ar mārketinga un kampaņu komandām, lai VIP spēlētājiem nodrošinātu personalizētas kampaņas. Proaktīvi piedāvāt ekskluzīvas akcijas, izmantojot savu iniciatīvu un atvērtu pieeju.
Pārskati un analīze:
- Izsekot un ziņot par VIP spēlētāju uzvedību, tendencēm un veiktspējas rādītājiem.
- Sniegt ieskatus un ieteikumus VIP pakalpojumu uzlabošanai un ieņēmumu palielināšanai.
Sadarbība:
- Cieši sadarboties ar klientu atbalsta, finanšu un mārketinga komandām, lai nodrošinātu netraucētu pakalpojumu sniegšanu VIP spēlētājiem.
- Sazināties ar produktu komandām, lai sniegtu VIP atsauksmes un ieteiktu uzlabojumus, kā arī prezentēt šo ieteikumu iknedēļas un ikmēneša zvanu laikā.
Prasības kandidātiem:
- Pierādīta pieredze VIP klientu vadības vai klientu attiecību lomā tiešsaistes spēļu nozarē (vēlams kazino/sporta totalizators).
- Padziļinātas zināšanas par iGaming nozari, tostarp kazino spēlēm, sporta derībām un spēlētāju uzvedību.
- Spēcīgas saskarsmes un komunikācijas prasmes ar uz klientu orientētu pieeju.
- Teicamas organizatoriskas un laika plānošanas prasmes, spēja apstrādāt vairākus augstas prioritātes kontus.
- Analītisks domāšanas veids, spēja interpretēt datus un noteikt tendences. Padziļinātas Excel zināšanas (power query, pivot tables, sarežģītas izklājlapas, datu precizitātes un pieejamības nodrošināšana, diagrammas).
- Brīvi pārvaldīta angļu valoda (papildus valodas ir priekšrocība - poļu vai citas).
- Labas CRM rīku un Microsoft Office Suite prasmes.
Uzņēmums piedāvā:
- Konkurētspējīgu atalgojumu un piemaksas atkarībā no darba rezultātiem. Pārbaudes laikā 1200 eur, pēc pārbaudes laika līdz 1500 eur neto (pēc nodokļu nomaksas).
- Iespēju strādāt ar vadošo zīmolu tiešsaistes spēļu industrijā.
- Dinamisku un sadarbību veicinošu darba vidi.
- Profesionālās izaugsmes un karjeras izaugsmes iespējas.
- Ekskluzīvas privilēģijas VIP spēlētāju pārvaldībai, tostarp dalība pasākumos un ceļošana.
Vai esat gatavs mums pievienoties?
Ja jūs aizrautīgi vēlaties sniegt izcilu klientu pieredzi un jums ir pieredze augstvērtīgu kontu pārvaldībā, mēs priecāsimies par jums dzirdēt! Piesakies tagad un kļūsti par daļu no mūsu novatoriskās komandas.