2023-04-13 14:47:21

Klientu apkalpošanas speciālists/-e zvanu centrā

CVMarket.lv klients
1250 - 1350 €/mēn. Bruto

Darba apraksts

  • Pārvaldīt ienākošos/izejošos zvanus.
  • Ikdienas komunikācija ar autovadītājiem.
  • Apstrādāt lielu informācijas apjomu.
  • Saziņa un koordinācija ar iekšējiem departamentiem.

Prasības kandidātiem

  • Augsta precizitātes un atbildības sajūta.
  • Teicamas latviešu, angļu valodas zināšanas.
  • Teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes, pozitīva domāšana un spēja argumentēt.
  • Spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu, spēja ātri mācīties.
  • Izturība stresa situācijās, pozitīva domāšana.
  • Prasmes darbā ar datoru (MS Office).
  • Spēja strādāt dinamiskā darba vidē.
  • Iepriekšēja pieredze zvanu apkalpošanas sfērā tiks uzskatīta par priekšrocību.

Uzņēmums piedāvā

  • Veselības apdrošināšana pēc pārbaudes laika. 
  • Bezmaksas autostāvvieta. 
  • Atlaides dažādām izglītības programmām.
  • Atlaides skaistumkopšanas pakalpojumiem.
  • Atlaides klīnikās "Samadanta" un "Olivia Clinic".
  • Papildu dāvanas un pārsteigumi uz svētkiem.
  • Profesionālās un personīgās izaugsmes iespējas.
  • Darbu iespējas starptautiskā, dinamiskā un uz rezultātu orientētā uzņēmumā.

Papildu informācija

Informējam, ka pirms pieņemšanas darbā tiek pārbaudīta pretendenta atbilstība likuma "Par aviāciju" 57.1 panta prasībām. Papildus informāciju par kandidātu personu datu apstrādi skatīt SIA Kreiss privātuma politikā, kas pieejama SIA "Kreiss" mājas lapā.

Saņemot jūsu pieteikumu, Pārzinis iegūst tiesības apstrādāt iesniegto informāciju, lai izvērtētu pieteikuma saturu, organizētu atlases procesu un nodrošinātu pierādījumus par šī procesa likumīgu norisi. Šādas personas datu apstrādes juridiskais pamats ir Regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts (potenciālā darba līguma noslēgšana) un Regulas 6. panta 1. punkta f) apakšpunkts (nodrošināties ar pierādījumiem par personāla atlases procesa tiesisku norisi strīdus gadījumā atbilstoši Darba likuma 34.panta nosacījumiem).