2023-04-13 14:47:21

Klientu apkalpošanas speciālists/-e

BALTINK, SIA
1650 - 1750 €/mēn. Bruto

Darba apraksts

Mūsdienīgs, dinamiski augošs uzņēmums, kas nodarbojas ar poligrāfijas laku ražošanu un pārdošanu, aicina darbā pieredzējušu un atbildīgu speciālistu preču administratīvā departamenta menedžera amatam, lai efektīvi veiktu galvenos uzdevumus tirdzniecības dokumentācijas uzturēšanā un komunikācijā ar klientiem.

Galvenie pienākumi:

  • Komercdarba datu bāzes un arhīvu uzturēšana un uzraudzība.
  • Eksporta dokumentu sagatavošana nosūtīšanai.
  • Komerciālo piedāvājumu sagatavošana.
  • Valsts pārskatu – intrastat, dabas resursu, iepakojuma pārskata un citu pārskatu sagatavošana un iesniegšana.
  • Nosūtīto preču partiju reģistrācija.
  • Paraugu tabulas uzturēšana.
  • Klientu cenu ievadīšana 1C programmā.
  • Esošo līgumu pielikumu sagatavošana.
  • Pašreizējo līgumu uzraudzība.
  • Atjauninājumu vākšana, analīze un informācijas pārvaldība par Latvijas nacionālo likumdošanu.
  • Saziņa ar klientiem par aktuālajiem pasūtījumiem un cenām.
  • Razošanas tehnologisko karšu norakstīšana programmā 1C.
  • Komercatskaišu sagatavošana.
  • Papildu vadības uzdevumu veikšana.

Prasības kandidātiem

  • Augstākā izglītība.
  • Pieredze preču un administratīvajā jomā ne mazāk par 1 gadu.
  • Pārliecināta pieredze 1C programmas lietošanā.
  • Zināšanas par normatīvo aktu prasībām komercdokumentācijas uzturēšanai.
  • Teicamas komunikācijas prasmes un precizitāte.
  • Spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu un ievērot termiņus.

Uzņēmums piedāvā

  • Darbā peņemšana saskaņā ar Latvijas Republikas darba likumdošanu.
  • Profesionālās izaugsmes iespējas.
  • 5 dienu darba nedēļa. Darba laiks: 8:30 – 17:30.
  • Ikgadējais apmaksātais atvaļinājums.
  • Draudzīgu kolektīvu un komfortablus darba apstākļus.
  • Konkurētspējīgu atalgojumu no 1650 eiro (bruto).

Citi apskatīja arī