2023-04-13 14:47:21

Klientu apkalpošanas speciālists/-e

Transact Pro, SIA
1200 €/mēn. Bruto

Darba apraksts

  • komunikācija ar uzņēmuma sadarbības partneriem un klientiem;
  • konsultāciju sniegšana nepieciešamības gadījumos klātienē, gan arī izmantojot attālinātās saziņas līdzekļus (tālruni, e-pastu);
  • saņemto jautājumu, pieprasījumu un korespondences apstrāde;
  • darbs ar tipveida dokumentiem.

Prasības kandidātiem

  • pieredze darbā ar klientiem;
  • pozitīva attieksme un ļoti labas klientu apkalpošanas iemaņas;
  • labas latviešu, krievu, angļu valodas zināšanas komunikācijai ar klientiem. Vēl citu valodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību;
  • spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, augsta atbildības sajūta, labas komunikācijas spējas;
  • spēja analizēt un risināt problēmsituācijas gan patstāvīgi, gan vadoties pēc normatīvajiem dokumentiem un vadības norādījumiem;
  • spēja ātri apgūt jaunu informāciju un darba metodes;
  • labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office);
  • pieredze darbā finanšu vai klientu atbalsta sfērā tiks uzskatīta par priekšrocību.

Uzņēmums piedāvā

  • atalgojumu 1200.00 EUR pirms nodokļu nomaksas;
  • karjeras izaugsmes un attīstības iespējas;
  • atbalstu apmācību procesā un atsaucīgus un profesionālus kolēģus;
  • pilnas slodzes darbu, darba dienās no 09:00 līdz 18:00, klātienē, birojā Rīgas centrā.

Citi apskatīja arī