2023-04-13 14:47:21

Klientu apkalpošanas speciālists/-e

Mēs Tev uzticēsim

  • sniegt informāciju uz klientu jautājumiem par RP SIA “Rīgas satiksme” pakalpojumiem;
  • sniegt klientiem atbalstu un rast viņu situācijai piemērotāko risinājumu;
  • izsniegt personalizētos e-talonus, piešķirt atlaides, ievērojot normatīvajos aktos noteikto kārtību;
  • piedalīties ikdienas klientu apkalpošanas procesu pilnveidē.

Tu būsi īstais, ja Tev ir

  • vidējā izglītība;
  • valsts valoda C līmeņa 1.pakāpe vai iegūta izglītība latviešu valodā;
  • priekšroka tiks dota pretendentiem ar iepriekšēju pieredzi klientu apkalpošanā;
  • teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes;
  • spēja strādāt dinamiskā darba vidē, neapjukt sarežģītās situācijās;
  • datorprasmes labā lietotāja līmenī;
  • angļu valoda sarunvalodas līmenī.

Mēs Tev piedāvājam

  • veselības apdrošināšanas polisi pēc nostrādātiem sešiem mēnešiem;
  • apmaksātu papildatvaļinājumu un labklājības atbalsta programmu Tev un Tavai ģimenei;
  • sporta un atpūtas pasākumus;
  • profesionālās un personības pilnveides apmācības;
  • ja Tava izglītība, zināšanas un pieredze atbilst izvirzītajām amata prasībām, Tava mēnešalga būs 7,74 eiro stundā un ceturkšņa bonuss līdz 5 % no mēnešalgas.

Citi apskatīja arī