2023-04-13 14:47:21

Klientu apkalpošanas speciālists/-e

Galvenie amata pienākumi:

  • veikt telefona zvanu pieņemšanu un klientu apzvanīšanu pirms un pēc manipulācijām, sniegt atbildes uz klientu jautājumiem;
  • konsultēt klientus par pieejamiem pakalpojumiem, pakalpojumu saņemšanas iespējām;
  • koordinēt informāciju starp klientu un pakalpojuma sniegšanā iesaistītajām struktūrvienībām un speciālistiem;
  • nodrošināt precīzu medicīniskās dokumentācijas aizpildi un glabāšanu;
  • klientu datu apstrāde un ievadīšana Ārsta birojā;
  • apkopot statistikas datus (darbs ar Excel programmu).

Prasības kandidātiem

  • vidējā vai augstākā izglītība;
  • vēlama iepriekšēja darba pieredze līdzvērtīgā darbā;
  • labas saskarsmes spējas, laipna un atsaucīga attieksme;
  • atbildības sajūta un precizitāte;
  • obligātas valsts valodas zināšanas, vēlamas vienas svešvalodas zināšanas;
  • labas zināšanas un prasmes standarta biroja datorprogrammu lietošanā.

Uzņēmums piedāvā

  • slīdošu darba grafiku darba dienās laikā no plkst. 7.45 līdz 19.00;
  • stabilu atalgojumu: 7.30 EUR Bruto stundā un sociālās garantijas;
  • atvieglotus nosacījumus medicīniskajai aprūpei slimnīcā;
  • bezmaksas psihoemociālais atbalsts slimnīcas darbiniekiem;
  • atbildīgu, dinamisku un interesantu darbu;

Citi apskatīja arī