2023-04-13 14:47:21

Klientu apkalpošanas speciālists/-e

Darba apraksts

  • veikt pierakstu, pieņemt un reģistrēt klientus/pacientus;
  • nodrošināt precīzu medicīniskās dokumentācijas aizpildi, apstrādi un glabāšanu;
  • darbs ar norēķinu sistēmu;
  • konsultēt klientus/pacientus par pakalpojumu saņemšanas iespējām;
  • koordinēt informāciju starp klientu un pakalpojuma sniegšanā iesaistītajām struktūrvienībām un speciālistiem; 
  • precīzi kārtot un uzturēt ambulatoro pacientu medicīniskās kartes kartotēku un arhīvu.

Prasības kandidātiem

  • vidējā vai augstākā izglītība;
  • vēlama iepriekšēja darba pieredze līdzvērtīgā darbā;
  • vēlama pieredze darbā ar kases aparātu;
  • labas saskarsmes spējas, laipna un atsaucīga attieksme;
  • atbildības sajūta un precizitāte;
  • teicamas latviešu valodas, vēlamas vienas svešvalodas zināšanas labā sarunvalodas līmenī;
  • labas zināšanas un prasmes standarta biroja datorprogrammu lietošanā.

Uzņēmums piedāvā

  • slīdošu darba grafiku darba dienās laikā no plkst. 7:45 līdz 20:00;
  • stabilu atalgojumu 7,80 EUR Bruto stundā un sociālās garantijas;
  • bezmaksas psihoemocionālo atbalstu Slimnīcas darbiniekiem;
  • atvieglotus nosacījumus medicīniskajai aprūpei slimnīcā;
  • atbildīgu, dinamisku un interesantu darbu;

Lai pieteiktos vakancei, spiediet pogu "Pieteikties"! CV un pieteikumu  gaidīsim līdz 22.09.2024. Tālrunis informācijai 29244906.

Citi apskatīja arī