2023-04-13 14:47:21

Klientu apkalpošanas speciālists/-e

PAKELLA, SIA
1200 - 1600 €/mēn. Bruto

Darba apraksts

  • Kvalitatīva klientu apkalpošana, zvanu pieņemšana, informācijas sniegšana un apstrādāšana.
  • Neaktīvo klientu apzvanīšana, produktu piedāvāšana, informēšana par jaunumiem, akcijām.
  • Iknedēļas komunikācija zvanu centrā ar esošajiem klientiem, pasūtījumu pieņemšana un to apstrāde.
  • Klientu konsultēšana par "Pakella" piedāvātajām precēm un pakalpojumiem klātienē.
  • Informācijas datu apstrāde grāmatvedības un CRM sistēmās.

Prasības kandidātiem

  • Vidējā, iesākta augstākā vai augstākā izglītība. 
  • Labas latviešu un krievu valodas zināšanas, angļu valoda (mutiski un rakstiski).
  • Labas datorprasmes ar MS Office programmām.
  • Kā priekšrocība tiks uzskatītas pieredze darbā ar ERP Horizon un CRM sistēmām.
  • Komunikācijas un sadarbības prasme, spēja strādāt komandā.
  • Orientācija uz klientu vajadzību precīzu izzināšanu un vēlmi palīdzēt.
  • Augsta atbildības sajūta un precizitāte.
  • Labas organizēšanas un laika plānošanas prasmes.

Uzņēmums piedāvā

  • Vērtīgu profesionālo pieredzi strauji augošā uzņēmumā un mūsu draudzīgās komandas atbalstu.
  • Profesionālo kompetenču pilnveidošanu un karjeras izaugsmes iespējas.
  • Latvijas Republikas normatīvajos aktos paredzētās, kā arī uzņēmumā pieņemtās sociālās garantijas, kā arī apdrošināšanas polisi pēc nostrādātiem 6 mēnešiem.
  • Konkurētspējīgu atalgojumu pārbaudes laikā 1200,00 EUR bruto, pēc pārbaudes laika kopā ar KPI izpildes piemaksām līdz 1600,00 bruto.
  • Jaunu, mūsdienīgu darba vietu Ķengaraga ielā 10B.

Citi apskatīja arī