2023-04-13 14:47:21

Klientu apkalpošanas speciālists/-e

CVMarket.lv klients
900 - 1300 €/mēn. Bruto

Darba apraksts

  • pārstāvēt klientu aviolīnijas visā pasažieru apkalpošanas procesa laikā;
  • pasažieru un pasažieru bagāžas reģistrēšana saskaņā ar klientu aviolīniju prasībām un uzņēmuma procedūrām;
  • ceļošanai atbilstošu dokumentu pārbaude saskaņā ar pasažiera galamērķi;
  • rindu regulēšana reģistrācijas zonā;
  • pasažieru iekāpšanas procesa koordinēšana.

Prasības kandidātiem

  • vēlme strādāt pasažieru apkalpošanas sfērā un pozitīva attieksme;
  • spēja strādāt paaugstināta stresa vidē un labas problēmu risināšanas prasmes;
  • ļoti labas komunikācijas prasmes;
  • precizitāte un augsta atbildības sajūta;
  • teicamas latviešu, labas angļu un krievu valodas zināšanas;
  • spēja strādāt maiņu darbu (nakts maiņas, maiņa var sākties 04:00);
  • iespēja uzsākt darbu 21. februārī;
  • sadarbīgspējīgs Covid-19 vakcinācijas sertifikāts.

Saskaņā ar likuma "Par aviāciju" 57.1 panta prasībām tiks veikta pretendentu iepriekšējās darbības pārbaude. Izvērtējot kandidāta atbilstību darbam tiks ņemti vērā ierobežojumi, kas liedz pretendentu pieņemt darbā saskaņā ar likuma "Par aviaciju" 57.1 panta otro daļu.

Uzņēmums piedāvā

  • interesantu un dinamisku darba pieredzi strauji augošā uzņēmumā;
  • kvalifikācijai nepieciešamās apmācības;
  • izaugsmes iespējas uzņēmuma iekšienē;
  • konkurētspējīgu atalgojumu un sociālās garantijas;
  • transportu un lidostu un no lidostas laikā, kad nekursē sabiedriskais transports;
  • veselības apdrošināšanu pēc 3 mēnešiem; nelaimes gadījumu apdrošināšanu no 1.darba dienas;
  • darba samaksa 5,71 eur/h (mēnesī vidēji no 907 eur līdz 1050 eur) pirms nodokļu aprēķina;
  • ikmēneša bonuss līdz 15% (ar bonusu mēnesī vidēji 1044 eur - 1208 eur) pirms nodokļu aprēķina;
  • piemaksa par virsstundām, darbu svētku dienās un nakts laikā atbilstoši LR likumdošanai;
  • pabalsti dzīves svarīgos notikumos atbilstoši uzņēmuma iekšējai labumu politikai.