2023-04-13 14:47:21

Klientu apkalpošanas speciālists/-e Informācijas centrā

Rīgas satiksme, SIA
7.91 - 8.31 €/st. Bruto

Mēs Tev uzticēsim:

  • telefoniski un rakstiski atbildēt uz klientu jautājumiem par RP SIA “Rīgas satiksme” pakalpojumiem;
  • sniegt klientiem atbalstu un rast viņu situācijai piemērotāko risinājumu;
  • reģistrēt klientu zvanus informācijas sistēmā;
  • piedalīties ikdienas klientu apkalpošanas procesu pilnveidē.

Prasības kandidātiem:

  • vidējā vai vidējā profesionālā izglītība;
  • vismaz viena gada pieredze klientu apkalpošanā un/vai zvanu centra darbā;
  • precizitāte un atbildības sajūta, Tu esi uz klientu orientēta personība;
  • spēja strādāt dinamiskā darba vidē, neapjukt sarežģītās situācijās;
  • zināšanas par lietišķās sarakstes pamatprincipiem un prasme tos pielietot sarakstē ar klientiem;
  • datorprasmes labā lietotāja līmenī;
  • valsts valodas C līmeņa 1.pakāpe vai iegūta izglītība latviešu valodā;
  • angļu valodas zināšanas, kas nepieciešamas ārvalstu klientu apkalpošanai

Uzņēmums piedāvā:

  • veselības apdrošināšanas polisi pēc nostrādātiem sešiem mēnešiem;
  • apmaksātu papildatvaļinājumu un labklājības atbalsta programmu Tev un Tavai ģimenei;
  • sporta un atpūtas pasākumus;
  • profesionālās un personības pilnveides apmācības;
  • ja Tava izglītība, zināšanas un pieredze atbilst izvirzītajām amata prasībām, Tavs atalgojums būs 7,91 eiro stundā un ceturkšņa bonuss līdz 5% no atalgojuma

Ja šis amats šķiet piemērots Tev, sūti savu CV līdz 2024. gada 5. novembrim!

Darba vieta - Informācijas centrā Kleistu ielā 28, Rīgā.

Pateicamies visiem pretendentiem. Mēneša laikā pēc pieteikšanās termiņa beigām sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz intervijām!

Galvenie ieguvumi

Apmaksātas papildu brīvdienas
Ģimenei draudzīgs darba devējs
Karjeras izaugsmes iespējas
Motivējoši papildu labumi
Mūsdienīgi darba apstākļi
Profesionālās izaugsmes iespējas
Sporta nodarbību kompensācija
Transporta izmaksu kompensācija

Citi apskatīja arī