2023-04-13 14:47:21

INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJU (IT) PAKALPOJUMU PĀRVALDĪBAS PROCESU VADĪTĀJS

CVMarket.lv klients
1052 - 1382 €/mēn. Bruto

Darba apraksts

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu:
Informācijas sistēmu departamenta Būvniecības informācijas sistēmas reģistru nodaļas pakalpojumu vadītājs/-a (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja esi speciālists ar pieredzi pakalpojumu pilnveidošanā un attīstībā un pārzini administratīvo procesu, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Galvenie amata pienākumi:

    piedalīties Būvniecības informācijas sistēmā iekļauto reģistru pilnveidošanas un uzturēšanas procesos un sniegt atbalstu reģistru lietotājiem;
    izskatīt iesniegumus un sagatavot atbilžu un administratīvo aktu projektus;
    koordinēt Biroja kompetencē esošo pakalpojumu ieviešanas, uzturēšanas, pilnveides un attīstības procesus, nodrošinot to atbilstību saistošajiem normatīvajiem aktiem, kā arī identificēt un paredzēt riskus, kuri varētu rasties pakalpojumu īstenošanas gaitā;
    nodrošināt BIS reģistru, būvkomersantu klasifikācijas procesu un vienotās elektroniskās darba laika uzskaites datubāzes darbības pārvaldību;
    sagatavot atskaites un pārskatus par BIS reģistru un vienotās elektroniskās darba laika uzskaites datubāzes datiem.

Sagaidām, ka Tev ir:

    otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē, vadības zinībās vai līdzvērtīgi;
    vismaz divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā vai līdzvērtīgu pienākumu veikšanā;
    zināšanas par administratīvo procesu un pieredze lēmumu projektu sagatavošanā;
    informācijas tehnoloģijas terminoloģijas un ar nozari saistītos normatīvo aktu pārzināšana;
    spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās;
    teicamas valsts valodas zināšanas, angļu un krievu valodas prasmes sarunvalodas līmenī;
    prasme patstāvīgi un atbilstoši normatīvajiem aktiem izstrādāt un noformēt dokumentus;
    teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas.

 

Mēs piedāvājam:

-    stabilu, atbildīgu un interesantu darbu;

-    iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi;

-    profesionālus un pretimnākošus kolēģus;

-    sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (sākot no 1052 EUR līdz 1280 EUR pirms nodokļu nomaksas).


Aicinām Tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo Tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, Būvniecības valsts kontroles birojam, K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasts: *********, ar norādi “Informācijas sistēmu departamenta Būvniecības informācijas sistēmas reģistru nodaļas pakalpojumu vadītāja/-as amata konkursam” līdz 2020.gada 18.septembrim. Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2020.gada 25.septembrim. Uzziņas pa tālruni *********.

Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlasi; 

- iepriekš minētais Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013.