2023-04-13 14:47:21

Iepirkumu vadītājs/-a

RealTime, SIA
2500 - 3300 €/mēn. Bruto
Iespējams daļēji strādāt attālināti

Darba apraksts

Iepirkumu vadītājam ir būtiska loma, apvienojot iepirkumu speciālista un iepirkumu vadītāja pienākumus. Šī loma ietver svarīgu iepirkumu aktivitāšu uzraudzību, vienlaikus veicinot departamenta stratēģisko virzienu. Iepirkumu vadītājs koncentrējas uz iepirkumu funkciju optimizēšanu, galveno piegādātāju attiecību pārvaldīšanu, izmaksu ietaupījumu iniciatīvu virzīšanu un nodrošināšanu, ka tas atbilst uzņēmuma plašākiem finanšu un operatīvajiem mērķiem.

Galvenie pienākumi un nepieciešamā kvalifikācija:

  • Atbalstīt stratēģisko plānošanu un iepirkumu iniciatīvu īstenošanu, lai uzlabotu izmaksu efektivitāti un operatīvo sniegumu.
  • Veicināt kultūras maiņu, lai prioritizētu izmaksu efektivitāti.
  • Uzraudzīt un pārvaldīt iepirkumu aktivitātes, nodrošinot atbilstību budžeta ierobežojumiem un kvalitātes standartiem.
  • Palīdzēt izstrādāt un uzraudzīt KPI, lai novērtētu iepirkumu sniegumu un atbalstītu nepārtrauktas uzlabošanas centienus.
  • Veikt tirgus izpēti, lai informētu iepirkuma lēmumus un sniegtu ieteikumus piegādātāju atlasei un sarunu stratēģijām.
  • Uzturēt spēcīgas attiecības ar galvenajiem piegādātājiem, lai nodrošinātu līguma saistību izpildi un augstu sniegumu.
  • Sadarboties ar starpfunkcionālajām komandām, lai integrētu iepirkumu stratēģijas kopējā biznesa darbībā, uzlabojot efektivitāti.
  • Atbalstīt līgumu sarunu procesus, vienlaikus meklējot saskaņu ar iekšējām ieintersētajām pusēm. 
  • Veicināt inovatīvu iepirkumu praksi, tostarp jaunu tehnoloģiju un metodoloģiju ieviešanu.
  • Sniegt regulāras atskaites augstākajai vadībai par iepirkumu aktivitātēm, procesu uzlabošanu, izmaksu ietaupījumu pasākumiem un snieguma rādītājiem.

Nepieciešamā kvalifikācija:

  • Bakalaura grāds biznesa administrācijā, piegādes ķēdes vadībā vai līdzīgā jomā.
  • Ne mazāk kā 5–7 gadu pieredze iepirkumos ar pierādītu pieredzi galveno iepirkumu aktivitāšu pārvaldē un izmaksu ietaupīšanā.
  • Eksperta līmeņa zināšanas par iepirkumu stratēģijām, līgumu tiesībām, piegādātāju pārvaldību un finanšu prognozēšanu.

Vēlamās prasmes:

  • Izcilas sarunu, vadības un stratēģiskās domāšanas prasmes.
  • Spēcīgas analītiskās prasmes ar izteiktu spēju pārvaldīt KPI.
  • Lieliskas komunikācijas prasmes un zināšanas angļu un latviešu valodā; papildu valodas ir priekšrocība.
  • Augsta līmeņa zināšanas par iepirkumu programmatūru un progresīvas Excel prasmes.
  • Pierādīta spēja pārvaldīt vairākas prioritātes dinamiskā vidē.
  • Spēcīgas projektu vadības prasmes un spēja vadīt starpfunkcionālas komandas (vadītāja loma).

Mēs piedāvājam:

  • Ikgadējās brīvdienas: 5 kalendāra nedēļas.
  • Uzņēmuma nodrošinātu darba aprīkojumu un mobilo tālruni.
  • Elastību attālinātajā un biroja darbā.
  • Veselības apdrošināšanu.
  • Bezmaksas piekļuvi: Udemy un LinkedIn Learning.
  • Apmācību un konferenču atbalstu.
  • Bezmaksas autostāvvietu pie biroja Akropole Rīga.
  • Uzņēmējdarbības/individuālas darbības rezultātiem balstītas gada prēmijas.
  • Jaunu kandidātu piesaistes programmu, kā arī citus pabalstus saskaņā ar uzņēmuma pabalstu politiku.
  • "Akropole Rīga" veikalu atlaižu karti.
  • Darbinieku saliedēšanās pasākumus.
  • Izaugsmes iespējas.
  • Starptautisku darba vidi.

Galvenie ieguvumi

Apmaksātas papildu brīvdienas
Karjeras izaugsmes iespējas
Motivējoši papildu labumi
Mūsdienīgi darba apstākļi
Profesionālās izaugsmes iespējas
Sporta nodarbību kompensācija
Starptautiskas karjeras iespējas

Citi apskatīja arī