"LIKVY" misija - sniegt iespēju pircējiem iegādāties stilīgas pasaulslavenu zīmolu interjera dizaina preces ar lielām atlaidēm, un piegādātājiem elastīgāk vadīt savu sortimentu un preču krājumus.
"LIKVY" šodien ir:
5 veiksmīgas darbības gadi
30 darbinieki 3 valstīs (Latvijā, Igaunijā, Holandē)
350 000 sekotāju "LIKVY" Instagram un Facebook profilos
Vairāk nekā 100 piegādātāju, kuriem palīdzam risināt preču krājumu vadības jautājumus
Mēs meklējam komandā iepirkumu menedžeri. Galvenie pienākumi:
- Aktīva piegādātāju meklēšana (internets, izstādes).
- Pārrunu veikšana ar piegādātājiem izdevīgāko nosacījumu saņemšanai (cena, apmaksas un piegādes nosacījumi u.c.).
- Sadarbības attīstīšana ar esošajiem piegādātājiem.
- Sistemātisks tirgus monitorings un analīze (cenas, sortiments), sekošana līdzi jaunākajām tirgus tendencēm.
- Piegādātāju pasūtījumu plānošana un veidošana.
- Loģistikas procesu organizēšana un kontrole.
- Pasūtījumu izpildes un savstarpējo norēķinu kontrole.
- Preču krājumu plānošana un kontrole.
- Sadarbība ar pārējiem uzņēmuma departamentiem.
Prasības kandidātiem:
- Iepriekšēja pieredze iepirkumu vai aktīvas pārdošanas jomā vismaz 2 gadi, vēlams mēbeļu un mājsaimniecības preču sfērā.
- Lieliskas pārrunu veikšanas iemaņas.
- Spēja aizstāvēt uzņēmuma intereses.
- Pieredze darbā ar preču uzskaites programmām; par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze darbā ar programmu 1C.
- Teicamas prasmes darbā ar Microsoft Office programmām, padziļinātas zināšanas par MS Excel.
- Spēja plānot savu darbu un darboties patstāvīgi.
- Pozitīva attieksme pret darbu.
- Labas latviešu un angļu valodas zināšanas.
Uzņēmums piedāvā:
- Saistošu un interesantu darbu strauji augošā uzņēmumā.
- Dinamisku un starptautisku darba vidi.
- Iespēju īstenot savus profesionālos mērķus un izaugsmi.
- Atalgojumu līdz 3000 eiro mēnesī pirms nodokļu nomaksas.
- Piemaksu sistēmu, kas balstīta uz ikdienas pienākumu sekmīgu izpildi, rezultātu sasniegšanu un procesu attīstību.