2023-04-13 14:47:21

Iepirkumu menedžeris/-e

Likvy LV, SIA
2200 - 3000 €/mēn. Bruto
“LIKVY” – vieta, kur stils ir pieejams ikvienam! Mūsu misija ir nodrošināt klientiem iespēju iegādāties izsmalcinātus interjera dizaina produktus no pasaulē atzītiem zīmoliem ar izcilām atlaidēm. Jau septiņus veiksmīgus gadus esam industrijas priekšgalā, sniedzot piegādātājiem iespēju elastīgi pārvaldīt savus sortimentus un krājumus. Mūsu komanda sastāv no 40 entuziastiskiem profesionāļiem, kas strādā Latvijā, Igaunijā un Nīderlandē, un kopā esam sasnieguši jau 150,000 sekotāju mūsu sociālajos tīklos.

Darba apraksts

"LIKVY" meklē iepirkumu vadītāju, kurš/-a pievienosies mūsu dinamikai un inovatīvajai komandai. Jūs būsiet atbildīgs par jaunu piegādātāju meklēšanu, sarunu veikšanu un sadarbības attiecību attīstīšanu, lai nodrošinātu visizdevīgākos nosacījumus mūsu produktiem. Jūsu darbs būs būtisks, lai saglabātu mūsu zīmola konkurētspēju un nodrošinātu augstas kvalitātes preču pieejamību.

Pievienojieties “LIKVY” komandai kā iepirkumu vadītājs!

Galvenie pienākumi:

  • Aktīvi meklēt jaunus piegādātājus, izmantojot interneta resursus un apmeklējot izstādes, lai paplašinātu mūsu sadarbības partneru tīklu.
  • Veikt pārrunas ar piegādātājiem, lai nodrošinātu visizdevīgākos nosacījumus (cenas, apmaksas un piegādes nosacījumi).
  • Attīstīt un nostiprināt sadarbību ar esošajiem piegādātājiem, radot ilgtermiņa partnerattiecības.
  • Veikt sistemātisku tirgus monitoringu un analīzi, sekot līdzi jaunākajām tendencēm un konkurences situācijai.
  • Plānot un veidot piegādātāju pasūtījumus, nodrošinot efektīvu krājumu pārvaldību.
  • Organizēt un kontrolēt loģistikas procesus, lai nodrošinātu savlaicīgu pasūtījumu izpildi.
  • Uzraudzīt pasūtījumu izpildi un savstarpējos norēķinus.
  • Plānot un kontrolēt preču krājumus, garantējot optimālus krājumu līmeņus.
  • Sadarboties ar citiem uzņēmuma departamentiem, lai veicinātu sinerģiju un efektivitāti visos procesos.

Prasības kandidātiem

  • Iepriekšēja pieredze iepirkumu vai aktīvas pārdošanas jomā vismaz 2 gadi, vēlams mēbeļu un mājsaimniecības preču nozarē.
  • Izcilas pārrunu veikšanas prasmes un spēja efektīvi aizstāvēt uzņēmuma intereses.
  • Pieredze darbā ar preču uzskaites programmām; pieredze darbā ar programmu 1C tiks uzskatīta par priekšrocību.
  • Teicamas prasmes darbā ar Microsoft Office programmām, īpaši padziļinātas zināšanas par MS Excel.
  • Spēja plānot savu darbu un darboties patstāvīgi.
  • Pozitīva attieksme pret darbu un vēlme attīstīties.
  • Labas latviešu un angļu valodas zināšanas.

Uzņēmums piedāvā

  • Saistošu un interesantu darbu strauji augošā uzņēmumā.
  • Dinamisku un starptautisku darba vidi.
  • Iespēju īstenot savus profesionālos mērķus un izaugsmi.
  • Atalgojumu līdz 3000 eiro mēnesī pirms nodokļu nomaksas.
  • Piemaksu sistēmu, kas balstīta uz ikdienas pienākumu sekmīgu izpildi, rezultātu sasniegšanu un procesu attīstību.

Citi apskatīja arī