2023-04-13 14:47:21

Iepirkumu asistents/-e

Versupack, SIA
No 1350 €/mēn. Bruto

Darba pienākumi:

  • Sadarbība ar uzņēmuma iekšējām struktūrvienībām – vadību, iepirkumu un pārdošanas menedžeriem.
  • Administratīvais darbs ar precēm un piegādātājiem.
  • Attiecību uzturēšana ar esošajiem piegādātājiem, balstoties uz pārdošanas menedžeru iesniegtajiem pieprasījumiem.
  • Dažādu partneru piedāvājuma analīze uz līdzīgiem produktiem.
  • Asistēšana jauno projektu realizācijā.
  • Darbs ar dažādiem mārketinga instrumentiem un kanāliem.

Prasības kandidātiem:

  • Teicamas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas.
  • Labas datorzināšanas (MS Office) un prezentācijas prasmes.
  • Darba pieredze līdzvērtīgu pienākumu veikšanā.
  • Augsta atbildības sajūta, precizitāte darba izpildē.
  • Spēja strādāt komandā un individuāli, plānot savu laiku.
  • Pozitīvu, dinamisku un uz rezultātu orientētu personību. 

Mēs piedāvājam:

  • Nepieciešamās apmācības, uzsākot darbu.
  • Interesantu darbu un draudzīgus darba kolēģus.
  • Viss nepieciešamais tehniskais darba aprīkojums.
  • Profesionālās izaugsmes iespējas.
  • Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika.
  • Konkurētspējīgu atalgojumu 1150 EUR bruto pārbaudes laikā un no 1350 EUR pēc pārbaudes laika beigām.
  • Darba vietu mūsdienīgā biroju ekā ar attīstīto apkārtējo infrastruktūru.

Gaidīsim Jūsu CV sadaļā “PIETEIKTIES”!

Pateicamies visiem pretendentiem, bet lūdzam ņemt vērā, ka par rezultātiem tiks informēti tikai tie kandidāti, kuri tiks aicināti uz intervijām.

Citi apskatīja arī