If you're looking for a remote job that lets you travel the world from your home - look no further!
We are looking for Customer Support Specialists who are ready to grow and develop together with our AirBnB teams. As one of us, we want you to feel like you're in the right place, so we offer you:
What you will be expected to do is answer customer inquiries via text or phone in Russian & English and come up with solutions in cooperation with your Team Manager. These can be related to bookings, cancellations, or other lodging-related queries. You'll work in 8 hour long shifts, ranging from 9:00 to 00:00 from Monday to Sunday, giving you a better chance to manage your free time.
We think we'll be a great match if you're fluent in Russian and English, and have previous experience in call center environment!
If that sounds like you, all you'll need to do is complete our recruitment process which consists one interview in English with our Recruiter and second, shorter interview with our Team Manager in Russian language. And, finally, a reference + clear criminal background check if offer is made.
Press the button down below and send in your application in English at latest January 17th.
Vakance: Klientu apkalpošanas speciālists/-e Airbnb komandā.
Meklējam jaunus kolēģus, kas vēlas pievienoties "Concentrix Latvia" un ir gatavi uzsākt savu karjeru ar mūsu "Airbnb" komandu!
Pievienojoties mūsu komandai Tu saņemsi:
Kas Tev būs jādara? Jāatbild uz ienākošajiem telefona zvaniem un e-pastiem. Saziņa ar klientiem notiek krievu vai angļu valodā (atkarīgs no tā, kāda valoda tiek izvēlēta, kad klients vēlas sazināties ar "Airbnb" atbalsta komandu).
Darbinieka galvenais uzdevums ir sniegt atbalstu uz dažādiem jautājumiem aistībā ar rezervācijām, atcelšanām vai citiem jautājumiem, kas ir saistīti ar "Airbnb" pakalpojumiem.
Darbinieki strādā 8 stundu maiņās, laika posmā no plkstt. 09.00 līdz 00.00, no pirmdienas līdz svētdienai (pilnas slodzes darbs 5 dienas jeb 40 h nedēļā).
Mūsu prasības ir ļoti labas krievu valodas prames (gan rakstiski, gan mutiski) un labas zināšanas angļu valodā. Noteikti prioritizēsim Tavu pieteikumu, ja Tev ir jau neliela pieredze klientu apkalpošanā!
Mūsu atlases process: telefona intervija, intervija ar atlases speciālistu (angļu valodā) un īsa tikšanās ar komandas vadītāju (krievu valodā), ja atlases process ir tiktāl bijis veiksmīgs, kandidātam arī būs jāatsūta rekomendācija no iepriekšējā darba devēja. Ja tiks izteikts darba piedāvājums, kandidātam būs jāpasūta un jāuzrāda izziņa par nesodāmību.bGaidīsim Tavu pieteikumu angļu valodā līdz 1.janvārim.
Lūdzu, ievadi savu jautājumu. Kad darba devējs atbildēs uz Tavu jautājumu, atlbilde parādīsies pie darba sludinājuma. CVMarket.lv apmeklētāji neredzēs Tavu e-pasta adresi.
CVMarket.lv pievienos linku uz izvēlēto darba sludinājumu e-pasta apakšā.