WorkingDay Latvia klients – starptautisks uzņēmums, kas pārstāv Herbalife zīmolu, meklē enerģisku Biznesa atbalsta koordinatoru/-i Latvijā, Lietuvā un Igaunijā.
Herbalife ir viena no pasaulē vadošajām kompānijām sabalansēta uztura nozarē, kas kopš 1980. gada piedāvā zinātniski pamatotus, augstvērtīgus uztura produktus. Sadarbībā ar uzņēmīgiem izplatītājiem – neatkarīgiem partneriem, kuri veido iedvesmojošu kopienu un sniedz individuālu atbalstu klientiem vairāk nekā 90 tirgos, Herbalife palīdz palīdz miljoniem cilvēku visā pasaulē dzīvot aktīvu un veselīgu dzīvi.
Pievienojies globāli atpazīstamam zīmolam un veicini biznesa izaugsmi Baltijā! Šī ir lieliska iespēja iegūt pieredzi dažādos tirgos, veidot biznesa stratēģijas un strādāt ar talantīgu starptautisku komandu.
Tavi pienākumi būs:
- izprast Herbalife biznesa modeli un nepārtraukti pilnveidot savas zināšanas par zīmolu, lai veicinātu uzņēmuma izaugsmi un zīmola atpazīstamību Latvijā, Lietuvā un Igaunijā;
- nodrošināt atbalstu neatkarīgajiem Herbalife partneriem, sniedzot atbildes uz ikdienas jautājumiem gan e-pastā, gan telefoniski un veicinot ilgtermiņa veiksmīgu sadarbību;
- apkopot un analizēt pārdošanas datus, sagatavojot pārskatāmu informāciju par biznesa rezultātiem Baltijā;
- piedalīties līderu tiešsaistes sanāksmēs un stratēģijas plānošanas grupas sanāksmēs, sniedzot ieskatu un piedaloties diskusijās par aktualitātēm un biznesa palielināšanās iespējām reģionā;
- apmeklēt neatkarīgo partneru organizētos pasākumus visā Baltijā, novērtējot pasākumu atbilstību Herbalife globālajām mārketinga un komunikācijas stratēģijām;
- sadarboties ar iekšējām un ārējām mārketinga komandām mārketinga materiālu izgatavošanā un pasākumu organizēšanā;
- apmeklēt reģionālos pasākumus ārvalstīs.
Prasības:
- analītiska, stratēģiskā domāša savienojumā ar labām datorlietotāja prasmēm (MS Word, Excel, PowerPoint);
- komunikācijas prasmes, enerģiskums un entuziasms, ar „es varu” pieeju uzdevumiem;
- spēja strādāt gan starptautiskā komandā, gan patstāvīgi;
- spēja uzņemties iniciatīvu, noteikt prioritātes un fokusēties uz svarīgākajiem uzdevumiem;
- izcilas klientu apkalpošanas, sadarbības un organizatoriskās prasmes;
- ļoti labas latviešu un angļu valodas zināšanas komunikācijai ar partneriem visā Baltijā, citu Baltijas valstu valodu prasmes tiks uzskatītas par priekšrocību;
- elastība un iespēja doties darījuma braucienos pa Baltiju un citām Eiropas valstīm, tostarp vakaros un brīvdienās;
- B kategorijas autovadītāja apliecība.
Uzņēmums piedāvā:
- dinamisku darbu starptautiskā komandā, gūstot vērtīgu starpkultūru pieredzi un globālas atziņas, kas bagātinās Tavu profesionālo pieredzi un paplašinās kontaktu loku;
- talantīgu vietējo komandu, vērstu uz sadarbību un komandas darbu ikdienā;
- konkurētspējīgu ikmēneša atalgojumu EUR 2200 – 2500 bruto, novērtējot Tavu pieredzi un zināšanās;
- veselības apdrošināšanas iespējas pēc pārbaudes laika;
- darba vietu Rīgā, Dārzciemā
- dalību pasākumos visās Baltijas valstīs;
- apmaksātus ar darba pienākumiem saistītos braucienus;
- darba līgumu sākotnēji uz 1 gadu.
Lai pieteiktos, lūdzu, sūti savu CV (angļu valodā) sadaļā "Pieteikties"!