2023-04-13 14:47:21

Biroja administrators/-e (uz noteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

  • Sagaidīt klientus un apmeklētājus, atbildēt uz telefona zvaniem.
  • Pārvaldīt korespondenci, dokumentus un sūtījumus.
  • Pārbaudīt un reģistrēt rēķinus.
  • Asistēt IT nodaļai.
  • Iesaistīties iepirkumu procesos.
  • Sadarboties ar piegādātājiem un partneriem.
  • Piedalīties uzņēmuma pasākumu organizēšanā.
  • Koordinēt efektīvu biroja ikdienu un drošu darba vidi.
  • Organizēt darbinieku komandējumus
  • Arhivēt dokumentus.

Prasības:

  • Augstākā izglītība (vai pēdējo kursu students/-e) amatam saistītā jomā.
  • Biroja administratora pieredze tiks uzskatīta par priekšrocību.
  • Izcilas komunikācijas un problēmu risināšanas prasmes, stresa noturība.
  • Augsta atbildības sajūta un precizitāte.
  • Prasme strādāt komandā.
  • Pozitīva attieksme, vēlma palīdzēt kolēģiem.
  • Ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office, Excel, PowerPoint, MS Teams).
  • Ļoti labas latviešu un angļu valodas prasmes saziņai ar kolēģiem un partneriem Baltijā.

Piedāvājam:

  • Dinamisku darbu starptautiskā uzņēmumā.
  • Iekļaujošu, daudzveidīgu uzņēmuma kultūru, draudzīgu un kompetentu kolektīvu.
  • Personīgās izaugsmes un attīstības iespējas.
  • Atalgojumu: stundas likmi 11.25 EUR pirms nodokļu nomakas.
  • Sociālās garantijas un darbinieku labumus.
  • Nepilnu darba laiku (vismaz 32 stundas mēnesī).
  • Darba vietu Rīgas centrā (darbu klātienē).