2023-04-13 14:47:21

Biroja administrators/-e

Nordeka, AS
1200 - 1400 €/mēn. Bruto

Tavi galvenie pienākumi:

  • Rūpēties par biroja ikdienas darbu un tā organizēšanu.
  • Pārvaldīt iekšējo un ārējo komunikāciju.
  • Kārtot lietvedības dokumentus un nodrošināt to precizitāti.
  • Pārraudzīt saņemtās un nosūtāmās vēstules, e-pastus un veikt lietišķo saraksti.
  • Organizēt iepirkumus un saistītās procedūras.
  • Atbalstīt uzņēmuma vadību un kolēģus dažādos ikdienas procesos.
  • Atbildēt uz zvaniem un e-pastiem, nodrošinot, ka tie nonāk pie pareizajiem cilvēkiem.

Ko mēs sagaidām no Tevis:

  • Augstāko vai vidējo profesionālo izglītību.
  • Zināšanas par lietvedību un dokumentu noformēšanu.
  • Izcilas prasmes darbā ar datoru (MS Office, Excel, PowerPoint) un biroja tehniku.
  • Spēju organizēt un koordinēt, izcilas komunikācijas prasmes.
  • Atbildības sajūtu, prasmi strādāt patstāvīgi, kā arī ātri un precīzi veikt uzdevumus.
  • Teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas prasmes. 

Ko piedāvājam:

  • Stabilu darbu ar konkurētspējīgu atalgojumu (bruto alga: 1200–1400 EUR mēnesī atkarībā no Tavas izglītības un pieredzes).
  • Sociālās garantijas.
  • Veselības un nelaimes gadījumu apdrošināšanu.
  • Profesionālās apmācības un iespējas augt.
  • Draudzīgu un atbalstošu kolektīvu.

Darba laiks: 8.00–16.30 birojā, Dzirciema ielā 121, Rīgā.

Ja vēlies pievienoties mūsu komandai, sūti savu CV un motivācijas vēstuliar norādi "Biroja administrators" sadaļā "Pieteikties" līdz 31.10.2024.!

Jautājumiem zvani: +371 67464620 vai +371 67462523.

Lūdzam ņemt vērā, ka sazināsimies tikai ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz darba pārrunām.

Citi apskatīja arī