2023-04-13 14:47:21

Biroja administrators/-e (darbam uz noteiktu laiku)

ERGO Insurance SE Latvijas filiāle, AKF
1100 - 1300 €/mēn. Bruto

Darba pienākumi:

  • Nodrošināt uzņēmuma saņemtās un nosūtāmās korespondences apriti.
  • Nodrošināt komandējumu organizēšanu (transporta, viesnīcu rezervāciju).
  • Organizēt ar biroja administrēšanu saistīto preču un pakalpojumu iegādi.
  • Koordinēt tulkošanas darbu pasūtīšanu.
  • Nodrošināt darbinieku obligātās veselības pārbaužu procesu.
  • Nodrošināt ar biroja administrēšanu saistītas informācijas apkopošanu, ievadi datu sistēmās.
  • Nodrošināt rēķinu reģistrēšanas organizēšanu un atskaišu sagatavošanu.
  • Piedalīties darba vides projektu ieviešanā.
  • Sniegt administratīvu atbalstu uzņēmuma darbiniekiem.

Prasības kandidātam:

  • Pirmā līmeņa augstākā izglītība (var būt pēdējo kursu students).
  • Pieredze lietvedībā un biroja darba organizēšanā.
  • Lietvedības normu pārzināšana.
  • Labas iemaņas darbā ar datoru (Outlook, Word, Excel).
  • Labas latviešu un angļu valodas prasmes.
  • Pozitīva un uz klientu orientēta personība.
  • Teicamas sadarbības un komunikācijas prasmes.

ERGO piedāvā:

  • Darba līgumu uz noteiktu laiku.
  • Dinamisku un atbildīgu darbu vienā no vadošajām apdrošinātāju grupām Baltijā.
  • Darba vieta: Skanstes iela 50, Rīga. Darba laiks: pirmdiena-piektdiena 8.30-17.00.
  • "ERGO" labumu grozu (veselības, dzīvības un nelaimes gadījumu apdrošināšanu, papildus brīvdienas un citus).
  • Darba algu no 1100 EUR līdz 1300 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas (ņemot vērā pieredzi un kvalifikāciju).
  • Spēcīgu, draudzīgu un atbalstošu komandu.

Citi apskatīja arī