2023-04-13 14:47:21

Ārkārtas situāciju pārvaldības procesu projekta vadītājs/-a

Galvenie amata pienākumi:

  • vadīt, organizēt un koordinēt ārkārtas situāciju pārvaldības un darbības nepārtrauktības procesus;
  • veikt drošības, ārkārtas situāciju un darbības nepārtrauktības pasākumu efektivitātes novērtēšanu un analīzi;
  • izstrādāt un pilnveidot ārkārtas situāciju pārvaldības un darbības nepārtrauktības procesus;
  • organizēt un veikt apmācības slimnīcas personālam drošības, ārkārtas situāciju un slimnīcas darbības nepārtrauktības jautājumos;
  • slimnīcas ārkārtas situāciju pārvaldība un incidentu izvērtēšana;
  • drošības sistēmu un aprīkojuma izvēle un uzturēšana, tai skaitā iepirkumu tehnisko uzdevumu sagatavošana;
  • drošības risku mazinošo pasākumu izstrāde un vadība, sadarbībā ar citām nodaļām;
  • sadarboties ar valsts drošības un tiesībsargājošām iestādēm;
  • nodrošināt slimnīcas darbības atbilstību likumdošanas, normatīvo aktu un iekšējo kārtības noteikumu prasībām.

Prasības pretendentiem:

  • pieredze ārkārtas situāciju pārvaldībā un darbības nepārtrauktības plānošanā un īstenošanā (ne mazāk kā divi gadi);
  • spēja strādāt patstāvīgi, ar augstu atbildības sajūtu gan komandā, gan individuāli;
  • precizitāte, teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes;
  • prasmes lietišķās sarakstes sagatavošanā;
  • spēja ātri reaģēt un rast risinājumus ārkārtējās situācijās;
  • stresa noturība ārkārtas situācijās;
  • obligātas valsts valodas un angļu valodas zināšanas.

Piedāvājam:

  • darba laiku 8:30-16:30;
  • stabilu atalgojumu: 2000 EUR bruto;
  • atvieglotus nosacījumus medicīniskajai aprūpei slimnīcā;
  • bezmaksas psihoemocionālais atbalsts slimnīcas darbiniekiem;
  • dinamisku un interesantu darba vidi;
  • iespēju ietekmēt procesus;

Lai pieteiktos vakancei, spiediet uz pogas "Pieteikties"! CV un pieteikumu iespējams iesniegt līdz 2024. gada 20. oktobrim. Tālrunis informācijai 29244906.

Citi apskatīja arī